Nixxis Contact Suite


Interact Nordic AB är nordisk distributör för Nixxis Contact Suite och Nixxis Cloud.

Nixxis Contact Suite är en av marknadens mest kompletta lösningar för interaktiva kundkontakter.

Lösning för inkommande kontakter

Lösning för inkommande kontakter
Lösning för utgående kontakter

Lösning för utgående kontakter
Lösning för mixade kommunikationsbehov

Lösning för mixade kommunikationsbehov

Solution for inbound interactions

Lösning för inkommande kontakter

Att ha en professionell kundservice för att hantera inkommande kontakter är oumbärligt. Som en integrerad del av strategin påverkar det direkt kvalitén och därmed bilden av ert företag.

voiceportal and IVR

Voice portal/IVR

Den interaktiva röstportalen sparar tid genom att dirigera dina samtal till rätt avdelning.

call center reporting

Rapporter i realtid

Analysera kampanjens resultat i realtid och agera enligt era styrparametrar.

inboud call center ACD
Inkommande ACD (Automatic Call Distribution)

Välj dirigering baserad på grupp, färdigheter eller lönsamhet och hantera de högst prioriterade samtalen först.

call center recording

Inspelning

Sök, kontrollera, analysera och utvärdera kommunikationen med hjälp av Nixxis inspelningsfunktion.

cloud call center

Nixxis Cloud

Upptäck fördelarna med Nixxis molntjänst. Den erbjuder låg investeringskostnad, enkelhet, ekonomi, flexibilitet och trygghet.

call center administrator

Administration

I administratörsgränssnittet kan du enkelt skapa kampanjer, aktiviteter, agenter, grupper, samtalsköer och anpassa alla parametrar.

call center scripting tool

Scripting

Samla dina kunders information genom att styra dina agenter och spara tid med ett skräddarsytt svarsformulär.

call center supervisor

Handledning

Övervaka projektens prestanda. Lyssna på dina agenters kommunikation och assistera, coacha eller ge råd.

call center real time monitoring

Övervaka

Håll ett öga på alla maskinvaru- och programvarukomponenter med hjälp av Nixxis webbgränssnitt och varningsmeddelanden.

call center supervisor

Multimedia Agent

Multimediagränssnittet gör det möjligt för agenter att samtidigt hantera inkommande och utgående samtal, chat, epost och sociala medier och enkelt växla mellan dem.

call center and salesforce.com

CRM – Salesforce.com

Maximera er effektivitet genom att uppdatera kundinformation direkt i ert CRM-system och undvik därigenom dataförlust, dubbelarbete och onödiga synkroniseringar.

call center callback

Återuppringning

Effektivt när agenten arbetar med både inkommande och utgående samtal och inkommande samtal förhindrar agenten att göra utgående samtal på bestämd tid. Återuppringningsfunktionen prioriterar då utgående samtal.


solution for outbound communications

Lösning för utgående kontakter

call center power dialer

Kraftfull dialer

Utnyttja de många uppringningsalternativen för att hantera tappade samtal i enlighet med gällande lagstiftning.

call center reporting

Rapporter i realtid

Analysera kampanjens resultat i realtid och agera enligt era styrparametrar.

carriers for call center

Nätoperatörer

Ändra nätoperatör under pågående projekt för att alltid använda den operatör som ger lägsta kostnad.

call center recording

Inspelning

Sök, kontrollera, analysera och utvärdera kommunikationen med hjälp av Nixxis inspelningsfunktion.

call center scripting tool

Scripting

Samla dina kunders information genom att styra dina agenter och spara tid med ett skräddarsytt svarsformulär.

call center administrator

Administration

I administratörsgränssnittet kan du enkelt skapa kampanjer, aktiviteter, agenter, grupper, samtalsköer och anpassa alla parametrar.

call center real time monitoring

Övervaka

Håll ett öga på alla maskinvaru- och programvarukomponenter med hjälp av Nixxis webbgränssnitt och varningsmeddelanden.

call center supervisor

Handledning

Övervaka projektens prestanda. Lyssna på dina agenters kommunikation och assistera, coacha eller ge råd.

call center and salesforce.com

CRM – Salesforce.com

Maximera er effektivitet genom att uppdatera kundinformation direkt i ert CRM-system och undvik därigenom dataförlust, dubbelarbete och onödiga synkroniseringar.

call center supervisor

Multimedia Agent

Multimediagränssnittet gör det möjligt för agenter att samtidigt hantera inkommande och utgående samtal, chat, epost och sociala medier och enkelt växla mellan dem.

call center automated tasks

Automatiserade uppgifter

Flytta en kund/kontakt från ett projekt till ett annat, baserat på svarsdata. En enorm tidsbesparing.

cloud call center

Nixxis Cloud

Upptäck fördelarna med Nixxis molntjänst. Den erbjuder låg investeringskostnad, enkelhet, ekonomi, flexibilitet och trygghet.

voiceportal and IVR

Lösning för mixade kommunikationsbehov

voiceportal and IVR

Voice portal/IVR

Den interaktiva röstportalen sparar tid genom att dirigera dina samtal till rätt avdelning.

call center reporting

Rapporter i realtid

Analysera kampanjens resultat i realtid och agera enligt era styrparametrar.

inboud call center ACD
Inkommande ACD (Automatic Call Distribution)

Välj dirigering baserad på grupp, färdigheter eller lönsamhet och hantera de högst prioriterade samtalen först.

call center recording

Inspelning

Sök, kontrollera, analysera och utvärdera kommunikationen med hjälp av Nixxis inspelningsfunktion.

cloud call center

Nixxis Cloud

Upptäck fördelarna med Nixxis molntjänst. Den erbjuder låg investeringskostnad, enkelhet, ekonomi, flexibilitet och trygghet.

call center administrator

Administration

I administratörsgränssnittet kan du enkelt skapa kampanjer, aktiviteter, agenter, grupper, samtalsköer och anpassa alla parametrar.

call center blending campaigns

Blandad kommunikation

Öka produktiviteten hos dina agenter genom att blanda flera inkommande och utgående projekt från befintliga multimediaköer.

call center supervisor

Handledning

Övervaka projektens prestanda. Lyssna på dina agenters kommunikation och assistera, coacha eller ge råd.

call center scripting tool

Scripting

Samla dina kunders information genom att styra dina agenter och spara tid med ett skräddarsytt svarsformulär.

call center supervisor

Multimedia Agent

Multimediagränssnittet gör det möjligt för agenter att samtidigt hantera inkommande och utgående samtal, chat, epost och sociala medier och enkelt växla mellan dem.

call center real time monitoring

Övervaka

Håll ett öga på alla maskinvaru- och programvarukomponenter med hjälp av Nixxis webbgränssnitt och varningsmeddelanden.

call center callback

Återuppringning

Effektivt när agenten arbetar med både inkommande och utgående samtal och inkommande samtal förhindrar agenten att göra utgående samtal på bestämd tid. Återuppringningsfunktionen prioriterar då utgående samtal.