Contact Center


Interact Nordic har ett eget Contact Center där vi kan erbjuda skräddarsydda tjänster inom telemarketing och kundservice så som:

  • Försäljning
  • Mötesbokning
  • Fundraising
  • Kundundersökningar
  • Kundservice
  • Back office

Försäljning
Våra säljare agerar med utgångspunkt från ert företags varumärke och målgrupp. Tillsammans med er arbetar vi för att nå det resultat vi gemensamt sätter upp.

Mötesbokning
Våra mötesbokare hjälper er att nå era försäljningsmål genom effektiv mötesbokning.

Fundraising
Vi har stor erfarenhet av att arbeta med ideella organisationer.

Kundundersökningar
Vi kan genomföra kundundersökningar via flera olika kanaler och ge er snabb feedback på vad era kunder tycker och tänker.

Kundservice
Interact Nordic kan hjälpa er med er kundtjänst via flera kanaler som t ex telefon, chat, talsvar, epost, brev, webb och sociala medier. Vi använder oss av Nixxis Contact Suite som är en flexibel och kompetent teknikplattform.

Back office
Vi hjälper er att hantera kundärendet från start till mål. Vår back office-tjänst kan anpassas för att tillgodose era behov.